Zln2152 ben 11 ay denemenin sonunda artık tüp bebek tedavisine başlamaya ramak kala öğrendim bebeğimin varlığını ❤️ Olmuyorsa güzelleştiryordur, vardır bir hayır, en doğru zamanı Allah bilir 🙏 Gönlünüzü ferah tutun çünkü stres büyük bir engel faktörü. Rahat olun akışa bırakın. Genciz, çıtırız daha neler neler yaşanacak demek ki 🫶