poncikmom
5:25te oğlumu çıkartıp kucağıma verdiler daha sonra üstünü giydirmek için onu kenara aldılar o sırada bebeğin eşini çıkarttılar karnımdan içeri pamuk vs soktular birşey kaldı mı diye vs daha sonra dikişe başladılar her 1 dikişe 5 düğüm attıkları için o baya uzun sürdü zaten hepsi bitip üstümü giyiyim diyene kadarda saat 8 oldu 😊