Nil- hepinize cevap vermek adına tüm hikayeyi baştan anlatıyorum hamişler 🥰 17 eylül akşamı adet sancısı gibi sancılarım olmaya başladı düzensiz olduğu için pek umursamamıştım zaten çok hafif bi sancıydı. 17 ve 18 eylül bu şekilde düzensiz sancılarla geçti 19 eylül akşam saat 10da 2 gündür yaşadığım düzensiz sancılardan farklı bi sancı hissettim uzun süreli bi sancıydı . tabi 1 haftadırda kahverengi akıntım oluyordu . eşime söyledim hadi gidip bi baktıralım belki oğlumuz kanala girmiştir diyerek beni devlet hastanesine götürdü. zaten 2 güne bi acile gidip ne var ne yok diye baktırıyorduk her seferinde beni geri gönderiyorlardı açılman yok diyip bu yüzden istemeye istemeye gitmeyi kabul ettim. nst bağlandım çok az sancım çıktı ardından çatal muayenesi oldum açılmamın henüz olmadığını sadece rahim duvarlarının yumuşadığını söylediler. yumuşamasının sebebi 2 gündür yediğim ananas olabilir intte görmüştüm belki bu bilgi işinize yarar 🙈 bana yatış önerdiklerini eğer kabul edersem suni sancıyla doğurtacaklarını söylediler. bi anlık cesaretle kabul edip 20 eylül gece saat 2de tek kaldığım odada suni sancımı başlatmışlardı. ilk 1 saat pek bişey hissetmedim odanın içinde kolumda serumla yürüyüş yaptım ama 1 saat sonra 2 3 dakika bi odanın içinde kendimi bağırırken buldum. saatlerce bu şekilde sancı çekerken arada bir ebe gelip açıklığımı kontrol edip gidiyordu. saat sabah 5 gibi tekrar ebe geldi ama bu sefer yanında doktorla🙈 doktor seni bu dertten kurtaralım mı dedi ben acı içinde kıvranırken bi anda mutluluktan ağlama noktasına geldim yalvarmaya başladım artık çıkarın diye 🥺 tekrar çatalda açıklığıma baktı ve bana ıkınmamı söyledi 2 kere ıkınsan çıkar dedi sancı girdiği an nefesimi tutup uzun uzun ıkındım sancı geçince derin nefes aldım bunu bi kaç kere tekrarladım ve en sonunda tekrar nefesimi tutup ıkındım ki bebeğim balık gibi kaydı ve saat 5.25te kollarımdaydı 🙈😍 oğlum kucağımdaydı ten teneydik ve herşeyi unutmuştum ❤️ 3370 gram 50 cmdi . onu yan tarafımdaki yatağa alıp üstünü giydirirken ben hala çataldaydım dikiş atacaklarını söylediler. oğlum çıkarken yırtarak çıkmış üstüne birde ebe kesmişti baya bi dikiş atıldı bana ama hiç biri umrumda olmadı aklım mis kokulu oğluşumdaydı 🙈 dikiş atma işide bittiğinde saat 8 gibi beni tekerlekli sandayeyle odaya çıkarttılar artık oğlum koynumdaaaa🥰🥰🥰