Kaleboynutuba evet uyuşturdular dikiş atılırken birşey hissetmedim sadece doktorun el hareketlerini görüyordum ama uyuşukluğu geçtikten sonra iyileşene kadar felaket bi acısı oluyor çok dikkatli olmak gerekiyor baticonu pamuğa döküp pansuman yapıyorum ben sürekli