Ben de seminer hemen başlamadan doğum iznine ayrıldım. 15-16 Eylül gibi yattı bana da ancak fiilen öğretmenlik görevini yerine getirenlere yatıyor diye bi yazı okudum. Müdüre sordum o da 2020 yılında yayınlanan bi resmî yazıyı gönderdi orda da doğum iznine ayrılana yatmaz yazıyordu. Geçen sene arkadaşıma da yatmamış. Nasıl iade edeceğimi sordum müdüre, bu durumu iyice bi netleştirelim hocam dedi. Şu an beklemedeyim ben de. Muhtemelen geri iade edeceğim umarım faiz yüklenmez üstüne. Bide her yerde aynı uygulamanın yapılmaması da sıkıntılı bir durum