Ben de 17 haftalık hamileyim konuyla alakası yok ama bir şey soracağım ben de çalışmayı düşünüyorum 34. Haftamda sömestr tatiline giriliyor zaten ama nasıl olacak biraz korkuyorum açıkçası o kadar çalışabilir miyim sürekli ayakta ders anlatmak çok yorucu sizler bu iki hafta da zorlandınız mı ya da daha önceden tecrübeniz var mı