Damladamla123 Ben de sanki para hesabımda yokmuş gibi hareket etmeye çalışıyorum 😀 nereye nasıl iade edileceğini de bilmiyorum ama muhasebe birimi olabilir. Müdürümüzden haber bekliyorum harcayamıyorum da o yüzden 😅 yalnız her ilin veya okulun farklı uygulama yapması da sıkıntılı bir durum kimine yatıyor kimine yatmıyor 😕🤔