Pembegul90 ER-ER benim bebişin ismi defne su olacak ama beğendiğim isimler arasında maysa ve açelya aşırı derecede hoşuma gidiyor
Bedihauslu Aaaysee ben hafsa meva , güneş , masal mihra ömür arasındayım 20 haftalik olduk hala isim e karar veremedik
Erbe Rukiye24 Aren kız ismi değil yalnız anlamını iyice araştırırsanız güçlü kuvvetli erkek demek ilk arastirildiginda ışıltılı kum tanesi olarak gözüküyor fakat iyice araştırın erkek kartal kartalların yükseği güçlü kuvvetli erkek demek oğlumun adı cnku fakat bir sürü gördüm araştırmadan kız ismi olarak koymuşlar bence yanlış
Serkuz umayana bende Umay düşünmüştüm ama anlamı kadın tanrıça deme mis vazgeçtik ahirette ayağımıza dolanmasin diye sonuç olarak anlam önemli.
Hilosh-1 umayana ve nasıl ikna edecegımı de bilmiyorum kara kara düşünüyorum :) hayır yani eski inanışta tanrı olarak adlandırmışlar şu an öyle bir inanış yok ve asıl kelime manası ummak dilemek anlamında yanlış mı biliyorum ?
ER-ER Zeyneppp27 Ada bende çok istedim kendi ismimle çok uyumlu ismim Eda bu arada ama kocam dahil çevremden kimse beğenmedi ☺️
Tugceakts67 ER-ER ben GÜNEŞ koymaya karar verdim hem çok kişide yok hemde kendimce hayatıma ışık tutsun girdiği her ortamda güneş gibi parlasın ısitsın diye düşündüm
Dlkzz Tugceakts67 evet benim eşimde istedi o ismi koymayi. Ben Türk dili ve edebiyatı öğretmeniyim Umay isminin anlamını bildiğim için hayır dedim direkt. Anaerkil toplumda kadın tanrıça umaydı.
Sanem38 Tugceakts67 Tugceakts67 Benim kızımın adı da “Güneş“ olacak. Yuvamıza güneş gibi doğacak inşallah🤗
Baharsss Serkuz bende rüyamda nevra görmüştüm bir sürü anlamı var bir diğer anlamıda GÜNEŞ TANRIÇASI koymamakmı gerekiyor çok çelişkideyim çevremdeki herkes rüyada görülen isim koyulması gerek diyor