Aysemeva0306 songulyurga melek ismini bende koymayı çok istemiştim ama dini açıdan düşünülürse konulmaması gereken bir isimmiş. Meleklerin cinsiyeti olmadığı için melekler kızdır anlamında gibi bir şey oluyormuş koyulduğu zaman
Eelliiff1234 ER-ER Hazel koyucam bende kızıma 🥰 iz bırakarak sevilen kişi demek anlamıda güzel bence çok hoşuma gitti. Bizde 32 den sonra kesinleştirdik ismi çok zor bulmak ya insan yakıştıramıyo hiç bişeyi 🥰
ER-ER Eelliiff1234 aynen o kadar zormuş ki cinsiyeti belli olmadan iki ihtimale karşı iki isim bellirliyenlere hayranım 😅
Gookceeeee ER-ER Derin,Aden,Mira bakalım hâlâ düşünüyorum hangisi olacak başka isimlerde vardı aklımda onları listeden çıkardım
Baby905 Hicran-01 bende erva isminin dini anlamını çok sevdim. Ada isminide çok seviyorum. Erva ada düşündüm tabi daha 17. Haftadayız kız ismi seçmek çok zormuş😊
AzraFarah ER-ER bende kızımın adını yazıyorum. Zeynep Sena İkinci bebeğime hamileyim Azra Farah, ömür isimleri aklımda
Vildan53 ER-ER bende 29 haftaya gidiyorum bende kızımın isminde hala kararsızım eliz ,öykü, kumsal,beril,defne, pera arasında gitgeller yaşıyorum ama defneye çok yakınım anlamıda çok güzel