Meryem_K benim kasımda doğumum, iki defa muayeneye zam geldi, doğumu sormadım bu gittiğimde sorucam en son 3,500 di ama ne olursa olsun dr umu bırakamam tüp bebek olduğu için başından beri takip eden dr la doğuma girmek istiyorum mecbur verecem o parayı🥲