Bende başından beri muayeneye devlete gidiyordum ama doğum özelde olsun istiyorum ilk doğumum haliyle devletle ilgili yorumlardan etkileniyorum korkuyorum eşimde devlette olmamı istiyor o parayı bebeğimize harcarız diyor gerçi bende çoğu yeri araştırdım normal olursa 3800 dediler şuanki durumlara göre uygun aslında ama tabi sonra başka sebepler bulup yükseltirlerse bilemiyorum