Cansugamze_ ilk tecrubelerım zordu ve sabır istedı.cok yıprandım ama şükrettm hep daha kotusunden sığındım.sağlıklı olması ıcn hep dua ettm 72 gun yoğun bakımda kaldı.zor hamılelik gecırdım üzüntü stres dolu oda bebeğe yansımış.bu hamıleliğimde destek aldm.ortada benı uzecek olumsuz etken bırakmadım sağlıklı guzel bı gebelık ve doğum gecırebılmek ıcn.eşimde elınden geldıgınce dıkkat edıo arada bi oluyo tartışma da oda normal herhalde.🤷🏼♀️36. Haftaları ılk defa gordugum ıcn mutluyum.2 hafta sonra da doğumum.bugun gün ıstıcem bakalm vercekmı.🙈🥰 ıns doğumumda kolay sıkıntısız gecer.akdenız anemısı var doğum sırasında üşümekten nefesm kesılebılıyor yada doğum sırasnda kana ıhtıyacm olabılıyor.doğumdan sonra mosmor oluyorm 5 saat sonra kendıme gelıyorum falan.oyuzden bağlatmayı dusunuyorm 2 tane yeter dıyo herkes cok zorlandıgım ve riskli gebelık gecirdiğim ıcn.bende oyle dusunuorum bakalm hakkmzda hayırlısı.🥺