Anakralicee Cansugamze_ narkoz için mi canım kahve Nescafe içirmişlerdi bana da içememiştim ben pek tabi bu sefer zorlada olsa içiyim
Edabykl Cansugamze_ Bide sey sorucam yarin sezeryan oncesi tahliller vericem de acaba sadece kan ve idrar tahlillerimi aliyolar hatırlıyormusunuz
Cansugamze_ Buketkara çok saolun 😍❤️ Ayağa kalkmak değilde en çok o ameliyat bitince üşüme titreme çok kötüydü ☹️ Baya titremiştim
O1gencanne Cansugamze_ benımde 2. Sezeryanım olcak 2 hafta sonra ılkım cok zordu.2 ayda zor toprlandım kızımda 31 haftalık doğmuştı.suan 36. Haftamdayım guzel ilerliyoruz maşallah.sızce ıkıncı sezeryanm daha kolay gecermı?🥹🥹
Cansugamze_ O1gencanne sağlıkla gelsin inşallah kuzum bnmde ilki çok güzeldi ikinci zordu inşallah senin daha güzel geçer🥹❤️❤️