Cansugamze_ inşallah bir artış görülmez kuzum. Hep aklımda hala. Rabbim yavrularımızı korusun inşallah. Benim suyuna normal dedi ama ben yine de diken üstündeyim. Ben de ekmeği kestim kuzum cavdarli birkaç dilim yiyorum. Porsiyonlari kücülttüm. Bir sonraki kontrolü merak ediyorum. İnşallah her şey yolundadır. Siz napiyorsunuz bebişle alıştınız mi🥰🥰