
Biz 14 günlük olduk kızlar kokusu çok güzel🥹💙
İkinci sezaryen doğum yaptım merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz, doğum hikayesini yazmaya üşeniyorum valla😂❤️
Not: ilk sezaryen doğumum daha güzeldi bu doğumum birz zor geçti zaten acil alınmıştım sancım çıktı ve 3 kez kordonu dolanmış şuan iyiyiz❤️🥹