egkoz 09Tugba_0909 burdayızzzz 🙋🏻♀️ Saat 12 itibarıyla 32.haftamıza giriyoruz hayırlısı ile kasım ortası doğum görünüyor ama nedense başı olacak gibi hissediyorum 🤱🏻🙃
hulyaca 24 Kasım da biziz 🥰 bakalım bu kızım ne zaman gelecek. Daha hiçbir şey almadım. Diğer kızımdan her şey var diye. Bi kaç eksiği alacağım bakalım. İsmi netleşse hastane çıkışı alacağım. Magnet,kapı süsü, çikolata falan onları halledeceğim 🥰
09Tugba_0909 hulyaca bende kapı süsü yaptırmak çok istiyordum fakat fiyatlara baktım pahalıydı e bide çocuk odası da olmuycagi için yapma gereği duymadım ama magnet yapmayı düşünüyorum 🌺
hulyaca 09Tugba_0909 ilk kızım da kendim yapmıştım bu sefer hazır alacağım ben de 🙈çok pahalı olanlara bakmıyorum ben de gerek yok ya. Şu tarzları kaydettim. 🌺
09Tugba_0909 hulyaca benim istediğim bu modeller değildi canım instagramdan bakmıştım yastığıyla birlikte 500 TL canim
babysmommmm OksijenliSu Yaa 🥰🥰Bize doktor 9 Kasım dedi ilk doğumum olacak. Ama daha erken olur gibi hissediyorum. Size gün verdi mi ☺️
OksijenliSu babysmommmm Doktor bana gün vermedi canım. Benimde 5 Kasım görünüyor. 2.doğumum olacak 😊😊. İlk hamileliğimde 39.haftaya girer girmez doğurmuştum. Şimdiki de daha erken gelecek gibi hissediyorum. Sağlıkla gelsin miniklerimiz. 🌼