09Tugba_0909 pinarrrr95 kız aynı şey bende de var hatta bazen öyle baskı yapıyor ki sanki kendiliğinden idrarim gelcek gibi oluyor 😅
taninmayananne 09Tugba_0909 evet 😍😍 30+4 ten selamlar nasilsiniz nasil gidiyor bizim tum hazirliklar tamam sadece besik kurulumu kaldi onuda buyuk oglum okuldayken esimin vardiyasina gore evde olunca ayarlar kurarız 24 kasim gorunuyor dogum tarihi ama sezeryan oldugu icin one ceker diye tahmin ediyoum
09Tugba_0909 taninmayananne valla canım bizimde besigimiz ve ufak tefek şeyler imiz kaldı onun dışında herşey tamam 🥰
taninmayananne 09Tugba_0909 masallah saglikla gelsinler bebegin cinsiyeti ne isim ne dusundunuz 😊 bizim ikinci oglusumuz geliyor nasipse, isim olarak Alper’ e karar vermistik ama kuzeninin adi Alperen oldugu icin vazgectim. Ali asaf istiyorum yada Asaf bakalim
AslanBebeginAnnesi 09Tugba_0909 programa göre 7 kasım görünüyor ama benim paşam o kadar beklemeyecek gibi hissediyorum 🤭💜
Momy_eyyuptalha AslanBebeginAnnesi benimde programa göre 7 Kasım benimde galiba o zamana kadar beklemeyecek 😃 oğlum şimdiden gelmeye çalışıyor 😂🙈Ekim ortalari gelebilir bizimde
_yasemin_ 09Tugba_0909 ben de şöyle yerimi alayım bari kasım annesi olarak Allah’ta izin verirse inşallah 🙂
yaasemin 09Tugba_0909 kasim sonu aralık başı gibi gözüküyoruz ama tabi ne olcağı bilinmez burdayiz efenim😅
benito 09Tugba_0909 32+5 haftadayız oğlumla 🥰 normal doğum olacağı için ekim sonu kasım başı gibi bekliyoruz ☺️🤰🏼