OksijenliSu babysmommmm Doktor bana gün vermedi canım. Benimde 5 Kasım görünüyor. 2.doğumum olacak 😊😊. İlk hamileliğimde 39.haftaya girer girmez doğurmuştum. Şimdiki de daha erken gelecek gibi hissediyorum. Sağlıkla gelsin miniklerimiz. 🌼
Asil_hatun 09Tugba_0909 24 Kasım tahmini doğum tarihimiz ama bebek 2 hafta ilerden gidiyor doktorum 15i 10 u dogumu bekle dedj
Prensinbenim 09Tugba_0909 Ekim sonu Kasım başı bakalım kısmet ne zmn hepimiz sağlıkla doguralim inşallah hamişler
Prensinbenim 09Tugba_0909 benim baya çatlaklarım oldu ilk günler çok sıkıntı ediyordum aynanın karşısına geçip geçip of of diyordum ama şimdi hiç sorun etmiyorum oğlum sağlıkla gelsin de varsın vücut hepsi çatlasın 😢😢
09Tugba_0909 hulyaca benim istediğim bu modeller değildi canım instagramdan bakmıştım yastığıyla birlikte 500 TL canim
Prensinbenim benito vllh hiç bir belirti yok bakalım kısmet nezmn sağlıkla gelsinler sende vrmi belirtiler
Azra41 09Tugba_0909 Helllogggg ben 🥰 haftaya kontrolümüz var biraz durumunuz riskli inşallah zamanında gelir kizçem 🤲❤️
1169gulpolat minikturtam1 aynıyız rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin benim kızım olucak inşallah