fethyegumus Bizde Kasım sonu Aralık başı bekliyoruz oğlumuzu inşallah 🙏🥰 ama çok sabırsızlanıyorum biran önce gelsin diye bakıyorum ☺️
bir_pasa_annesi 09Tugba_0909 bugün dokoturm bir aksilik olmazsa 3 ile 5 Kasım arası planlariz dedi ama bence ekimin sonu olacak 😁😁
matmazelsu bir_pasa_annesi Benimde öyle ya aynı, vakit yaklaştıkça insan heyecanlanıyor korkuyor bütün duyguları aynı anda yaşıyorum resmen 😅😅🤭🤭
pinarrrr95 Kızlar sizde de bebek hareket ettiğinde mesaneye baskı yapıyor mu? Sanki devamlı tuvaletim var 😬😬
09Tugba_0909 pinarrrr95 kız aynı şey bende de var hatta bazen öyle baskı yapıyor ki sanki kendiliğinden idrarim gelcek gibi oluyor 😅
Emotion07 pinarrrr95 Sorma tuvaletim var sanıp gidiyorum am gelen yok bu güncelleme bu hafta geldi önce böyle hissetmiyordum 😂😂😂