Chan Dün doktorumla bu konuyu konuştum. Aynı haftalardayız seninle. Bana 20. Haftayı geçirme dedi. 22 çok geç oluyormuş 🤷🏼♀️
Neslidmr Cansugomur yok derken benım Doktorum 24. Haftayı 2 gün gece randevu verdi faydası olmucakmı yanı
Caglaaa Gamzebzk06 bana doktorum 22 hafta en ideal zaman demişti burda okudum birde 18 haftalarda kaç kişiyi geri yollamışlar tam belli olmuyor 21 gibi gel diye bekle derim
EymeniM Kızlar hem devlette hem özelde yaptırmıs biri olarak söylüyorum en az 6-7 doktora danıstım 22-23 haftadan önce yaptırılması önerilmiyor...şayet riskli bir gebelik mevzusu yok ise..
ayaniz Gamzebzk06 coğu yer beni 20de bile kabul etmedi 20de girdim onda bile bebisi net göremedik en mantıklısı 21i beklemek
hatice34 Esracelik25 banada 20 24 haftalarda olur dediler 24 haftaya denk geliyor randevum gidecem artık bence geç olsa doktor öyle demez
Hanim78 Gamzebzk06 cnm ben de cumartesi günü gitcem inşaallah o zaman 22+4 olacak daha net olur inşaallah bir sıkıntı çıkmaz
Tgbabsra Gamzebzk06 biliyorum sabretmek zor ama güzel olmuyor 18 haftalıkken yüzü filan 22 de daha net oluyor