Ruzgarr Gamzebzk06 18.hafta herşey çok net belli oluyor zaten.beyin yapısı organlar hepsini goruyorlar.sadece kalple ilgili problemi goremezler.yani gorurlerde emin olamazlar.o da 22.haftada belli oluyor.
Gamzebzk06 Ruzgarr anladım ben de 22 bekliyim o zaman herşey gelişmiş olur inşallah allahım nasip ederse :)
Hanim78 Gamzebzk06 cnm ben de cumartesi günü gitcem inşaallah o zaman 22+4 olacak daha net olur inşaallah bir sıkıntı çıkmaz
Gamzebzk06 Hanim78 içini ferah tut nas Felak ayetel kürsi oku canım allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım 🌺
Tgbabsra Gamzebzk06 biliyorum sabretmek zor ama güzel olmuyor 18 haftalıkken yüzü filan 22 de daha net oluyor
Gamzeaykut Gamzebzk06 ben 16 haftalik hamileydim gittiğimde detaylı ultrason için 1 ay sonraya gün al dedi bugün giricem nasipse 20+3 bugün. bende 19 ve 24 haftalar arası giriliyor diye biliyorum
Handeckt Gamzebzk06 canım 20-23 arası uygun olur bende haftaya giricem tam 23.haftasnda hem daha gelişmiş olucak
Varol Gamzebzk06 gittim kemik yapısı erkeğe benziyor dedi ama kesin değil 2 hafta sonra gel dedi bida bakalım
Gamzeaykut Gamzebzk06 girdim canım çok harika bişey ya biraz yüzünü sakladı tospik ama gördük biraz da olsa 😊
Oznurboluzun Gamzebzk06 benimde 20 haftama denk gelmişti ben 23 de gittim bebegimi görmeye çok sabırsızlanıyorsun ama daha büyümüş net görüyorsun elinden geldiğince geç gitmeye bak
Gamzebzk06 Oznurboluzun haftalar geçmek bilmiyor ya büyüsün istiyorum bir an önce doğsun yada hissettirsin kendini :)
Oznurboluzun Gamzebzk06 ahh o hepimizde var 6 ayındayım güya 3 ay var günler geçmiyor bende kendimi temizliğe verdim ondan sonrada alışveriş yapicam kızıma çünkü hiç bir şey almadım 😀
Sodya Gamzebzk06 ben 18 de yaptirdim ama kalbini inceleyemediler, 22 de tekrar yapildi , hatta fetal eko bile cekildi bu arada . 18 erken yani :)