Asasasas mylittlebabym süperr 😍👌🏼 benim vardı ama hepsini törpüledim.. bir tek yükseklik var onun da hep üstüne gidiyorum, baya korkmadan durabiliyorum.. ama aniden gelse yine korkarım orası ayrı.. 😂 burcunuz ne?
Armess_loya egemomss asansörden nefret ederim, kapalı dar karanlık alanlar, fare haşeriler, kedi ve köpekleri sevmeme❤️ rağmen malesef onlardan da tırsıyorum😬
mylittlebabym Armess_loya valla ne karanlık ne yalnızlık, ne böcek ne hayvan djdjd yılanı fareyi bile görünce tepki vermem.😂 Tek fobim kendini akıllı sanan cahil insanlar bak şuan aklıma geldi.😂
mylittlebabym Asasasas akrep burcuyum. Ciddi ciddi düşündüm neyden korkar neyden tiksinirim diye hiçbir şey yok :)
Asasasas mylittlebabym benim de yükselenim akrep bence ondan olabilir.. 😂😂 korkuların üzerine gitmek veya korkmamak vs..
3MelekAnnesiiii mylittlebabym esimde akrep burcu🤣 birtek Allahtan korkar birde ailesine zarar gelmesinden. Baska gozunun gordugu hic biseyden korkmaz aslan parcasi🤣 gormedigindende korkmaz Allah var benim arkamda yanimda sagimda solumda o istemedikce bisey olmaz der herzaman.
Buseufuk1531 egemomss ıslak şeylere dokunmayı sevmıyorum kımsenınn elini tutmayı sevmiyorum göbek deliği görünce huylanıyorum
Jadewinder egemomss örümcek böcek bunlardan çok korkuyorum. Bir de böyle fobi mi tam olarak bilmiyorum ama çok kalabalık ortamlarda ( örneğin pazar ) ne yapacağımı şaşırıyorum , far tutulmuş tavşan gibi kalıyorum. Strese giriyorum.
Cherry95 egemomss benim de çok fobim var. Ve çoğu annemde de var. Doktora kızımda da mı olacak genetik mi dedim. Meğerse biz farketmeden korkumuzu çocuğumuza da aşılıyormuşuz. Mesela annem küçük alanlara girmeyip tedirginliğini bana hissettirdikçe bende de o korku oluşmuş. Bu sebeple kızıma hiç belli etmeyeceğim. Korka korka gerekirse gireceğim ama mutlu görüneceğim ki yaşadığımın panik ataklar onda olmasın :)
egemomss Cherry95 Doğru olabilir ama aksine benim annem çok cesaretlidir. Bende hissettirmemeye çalışacağım☺️
3MelekAnnesiiii egemomss 1 uçak 2 en basta örümcek ardina butun börtu bocek sinek vs 3 yuksek 4 karanlik 5 kucuk basık dar odalar koridorlar 6 otobus daha da varda uzun olmasin diye bukadar yazdim🤣