Rukiye24 sunmomy ilk hareketini 16 17 falan hissettım çok hafıftı ama artık baya net sağlam vurduğunda hatta dışarıdanda gözüküyor
fndaaaaa Bende 15 +4 um iyi gidiyo ara ara kipirtilar hareketler hissediyorum 😊 iştahım zaten hep açık 😁
Serpil45 Bizde 20 haftayiz oğlum olacak nasipse 26 Eylül de detaylı ultrason var nasipse ocak sonu şubat başı olcak bebeğim sezaryan olacam 3 bebeğim iki tane kızım var 🥰❤️
Lutfiye20 Sevgi18 son adet tarihiniz kaç acaba bende 15 haftaligim ultrason kağıdında 15 Mart yazıyor doğum tarihi Şubat’ta mi doğar acaba
Sevgi18 Lutfiye20 bende mart olur diye düsünüyorumda hani bazen bebekler 40 haftayı doldurmaz belki şubatda falan dogabilir diye düsündüm
Yildizayz poncikmom kaç haftaliksiniz ben sağa sola dönünce kaydığıni hissediyorum arada çok hafif pıt pıt ediyo 🤭🤗🧿❤️
poncikmom Yildizayz 17+0’ım. Ben de 1 haftadır kıpırtı var özellikle uzandıktan sonra oluyor ilk gebeliğim anlamıyorum da bebeğin hareketi mi diye😂
Tmlanne27 poncikmom 18+2 deyiz oğlumla🥰🧿ufak tefek ağrılar,sorunlar var tedavi oluyorum ama yine de bulantılar azaldı,iştah açıldı eskiye nazaran çok şükür😊
Uzaldiii poncikmom 19+3 ten merhaba ilk kızım da Şubat ta doğmuştu 12 yıl sonra yine Şubat ta doğurucam hayırlısıyla 😍 her gün kıpır kıpır yerinde duramıyo balım 😍
ilknur8484 19+2 olduk 🤗 hafif pıt pıt oluyor bebek mi emin değilim. Bulantım çok nadir oldu ve karnım nerdeyse yok 5 kilo aldım galiba 🙈
Yildizayz poncikmom al benden de okadar benim de ilk gebeliğim arada pıt pıt birşey oluyor bebeğin hareketleri mı bilmiyorum 🤷🤭