Yildizayz poncikmom al benden de okadar benim de ilk gebeliğim arada pıt pıt birşey oluyor bebeğin hareketleri mı bilmiyorum 🤷🤭
Rukiye24 sunmomy ilk hareketini 16 17 falan hissettım çok hafıftı ama artık baya net sağlam vurduğunda hatta dışarıdanda gözüküyor
Asyabuse 14+3 ikizler hayırlısıyla şubatın 2. Haftasında 🌸🌸🌸 en son 11. Haftada gittim perşembe yeni doktora başlıyorum belki cinsiyetlerini öğrenirim 🙈🙈
Leylabngll poncikmom bende 17 haftalığım Şubat annesiyim Allah izin verirse iki gündür böyle ufak kramp mi desem damar mi desem birdey hissediyorum ama henüz erkendir diye düşünüyorum sağlıkla gelsin insaAllah tüm Bebisler 🧿🧿
poncikmom Leylabngll zaten çok olmuyor ara sıra oluyormuş. Özellikle yemek yedikten sonra uzanırken oluyor bende🤭 birde gece acıkınca😅