Muserref09 arkadaşım hamilleliği boyunca tek tük içti,bebek solunum sıkıntısıyla doğdu malesef ve ritim bozukluğu oldu,küvezde kaldı bebek bi süre.Ben de dün anne bebek ve doğum seminerine katıldım,uzman doktorlar sigara konusu açılınca,yeni doğmuş bebeğin ağzına nasıl sigarayı dayamıyorsak,anne karnında da bebeği sigaraya maruz bırakmaya hakkımız yok dedi,ha 1 ha 10 aynı şey,hamilelikten sonra ne yapmak isterseniz yapın ama bebeği zehirleyemezsiniz gibi net ifadeler kullandılar