Ayyy kızlar bu konuda bnd kimseyi kınayarak afedersiniz aynı haltı 20.haftaya kadar bnd yedim sonra detaylidan sonra bnd bıraktım bnd baya içiyordum vicdan azabı çeke çeke allahtam bnd kurtuldum bu halttan şimdi 30.hafta olduk kokusu bilr midemi bulandırıyor zor biliyorum ama bi an önce sizde bırakın içen arkadaşlar Bi şekilde inşallah birakirsiniz🤲Bend paylaşmak istedim