Muserref09 canım ben de içiyordum hamile olduğumu öğrendipim an bıraktım. Senelerdir içen biri olarak sigarayı bu kadar normal bıraktığıma çok şaşırdım. Çünkü öncesinde bırakma deneyimlerim hep başarısız olmuştu. Ama yanımda sigara içirmedim, içilen ortamda da asla bulunmadım. Bu bence bırakmadaki en büyük rol. Beni en çok kahve bağımlılığım zorladı günde 5-6 filtre kahve içen biri olarak 😂😂😂
Bildiğim kadarıyla bırakamıyorsan bunu düşünüp sürekli stres yapıyorsan doktorlar bir taneye izin veriyor. İçmeyip bu stresi bebeğe yansıtmaktansa bir tane olur diyorlar. Ama ideali hiç içmemek bence zaten gdo lu besinler yiyip kirli havayı soluyoruz. Rabbim kısa sürece bırakmanı nasip etsin. Bırakamasan da kendine lütfen çok yüklenme ♥️