12 ocak görünüyor ama içimden bi ses aralık diyor ☺️☺️ neler aldınız biz etrafa da söyledik küçülenlerini alacağız o yüzden daha bişi almadık ekim gibi almayı düşünüyorum geceliklerde zorlanıyorum hep inceler aralık soğuk olur diye kışlıkların çıkmasını bekliorum