eliffs95 Doga12345 henüz hiç bişey almadım canım ekim ayında başlıycam İnşaAllah hazırlıklara sen başladın mı 😊
Nrgzhn Oh oh maşallah benim gibi bir sürü aralık- annesi var 😁 bizde aralik 13 🥰 aralıkta bir sürü bebiş geliyor hepimiz sağlıkla kucagimiza alalım inşallah 🤲🥰😁
Mavi39 Son adet tarihime göre 20 Aralık görünüyor ama bebeğim bir hafta geriden geliyor bakalm ne zamn olack dogum😊
eliffs95 Bahar0101 Rabbim kolayından bir avazda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benimde ilk doğumum olucak birbirlerimize dua edelim😊😊
Rozaanne eliffs95 ben aksine daha güvende hissediyorum devlette. Özel hastanelerin namı biraz kötü benim için 😪
Doga12345 eliffs95 ben cinsiyeti ögrendikten sonra başladım canım yavaş yavaş ufak tefek eksiklikler kaldı
Nuray08 Rabbım izin verirse 26 yada 27 Aralık gibi gözüküyor ama tabi erken falan gelmeye kalkarsa orasını bilmiyorm :)
eliffs95 Der_0 😊 3 trimestere geçiş yaptık bugün bakalım gerçi benim göbeğim büyümedi sanırım iç karnım büyük 😁😁
eliffs95 prensesveannesiii İnşaAllah canım Allah’ın izniyle bekleyen herkesle birlikte sağlıkla alalım kucagımıza minnaklarımızı 🤲🏻🥹🥹