hambostanimEymen Kasımın sonu olsa çok güzel olur. Çünkü benim doğum günüm 26 Kasım aynu olmasını çok isterim bakalım beyimiz ne zaman gelecek 😅🥳
Der_0 TeoMom ekimde geçsin be henüz hala erken ekimi de atlatak kasıma Allah Kerim 😂 kasımda doğsunlar başımızın derdi ne
Der_0 TeoMom doktora gittin mi bebiş kilosu boyu nasıl ben çok merak ediyorum ya pazartesi gelmek bilmiyor
TeoMom Der_0 25+0 da gittim 800 gramdı 28+0 da gideceğim daha 9-10 gün var ama vakit geçmiyor gerçekten 🥲
KahvekolikHemsire Biz de 26+2 olduk bugün. Genelde bebeklerin çoğu gününü beklemezler, sağlıcakla gelsinler yeter ☺️
KahvekolikHemsire Her doktor kontrolüne gidişimde işin içinde olmama rağmen algılarım kapanıyor, heyecanlanıyorum. Eşime tembih ediyorum “iyi dinle doktoru” diye. Tabi onun benden daha heyecanlı olduğunu hep unutuyorum 😂