TeoMom eliffs95 Erken gelecek diye ödüm kopuyor şöyle kasım ayına kadar dayansın bu oğlan çok sevineceğim sakın gelme diye konuşuyorum bakayım inşallah anne sözü dinliyordur😂
TeoMom Der_0 Aynı günümüz de😁 benim rahim ağzı uzunluğu başımın derdi şöyle 40-45 mm olaydı da kafam rahat etseydi😂 ama Eylül bitti sayılır kaldı ekim inşallah o da geçecek sonra zaten kafamız rahat😬
Der_0 TeoMom ekimde geçsin be henüz hala erken ekimi de atlatak kasıma Allah Kerim 😂 kasımda doğsunlar başımızın derdi ne
Der_0 TeoMom doktora gittin mi bebiş kilosu boyu nasıl ben çok merak ediyorum ya pazartesi gelmek bilmiyor
Tinkerbell_0423 Muhammedinannesi2424 ay bende. Üçüncü oğlum hayırlısıyla doğum Aralık 1 gözüküyor bakalım 🥰.
Bahar0101 eliffs95 Adana’nın sıcağını çeken biri olaraktan şuan hissettim o üşümeyi bu arada dualarınız bekliyorum ilk doğumum çok korkuyorum
eliffs95 Bahar0101 Rabbim kolayından bir avazda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benimde ilk doğumum olucak birbirlerimize dua edelim😊😊
Arzu21 eliffs95 aa aynıyızz😊 evett ya maalesef pahalı ama feda olsun yaaa böyle avutuyoz kendimizi eşimle 😂
Bahar0101 Tinkerbell_0423 genelde öyle oluyor ablam 2 oğlu benimde ilk oğlan tabi öncelik bebiş sağlığı ama gönül kızda olsun istuor ama Rabbim öyle hayırlı kılıyor demekki🤲
Emir_Arasin_Annesi eliffs95 sezeryan tarihimizi doktorumuz değilde sanırsam bizim minnak oğlan belirleyecek içim Oy doğuyor 😂😂keyifcilikte onun üstüne tanımam zaten icerde bir hareketleri tepkileri var sanırsın genç bir beyfendi😍😍