Bende normalde 7 ocakta görünüyor 2. Sezaryen olacak ancak eşi önde erken doğum riskim var 2 hafta sonra tedbir amaçlı ciğer geliştirici vurulcak çok şükür kanamam falan olmadı şuan gayet iyi gidiyor ancak muhtemelen Aralık 20den sonra doğururum ben 😁 herşeyi de aldım bezine kadar her ay birşeye zam geliyor valla kışladan hallettim ben herşeyini eksiği yok çok şükür