6+ haftalıkken hamile olduğumu öğrendim iki üç aydır tartılmamıştım tartıldığımda 3 kilo aldığımı gördüm artık bebekten mi yoksa normal mi almışım bilmiyorum doktorum hamilelik boyunca toplam 13 kilo alınmasını önerdiğini ve dikkat etmem gerektiğini söyledi onun haricinde çevremdeki herkes de hamile kaldığımdan beri zayıfladığımı söylüyor görüntü olarakda sadece göbeğim çıkmış durumda çok fazla kilo almamaya dikkat etmeliyiz elbette ama bununla psikolojinizi bozmayın lütfen. Eşlerimizi de bu konuda uyaralım bence benimki halimden razı neyse ki 😅