Lizbonn Fundaaaaa ay evet 2 tane aldım da anneme vericem bu hafta 1 tanesini 😅😅 yarabbim aradığım performansı nasıl bulucam ben🙄
kuzucumoglum Lizbonn bende deneyim ins sknti cozulur vala bebek dogduktan sonra ve öncesinde bu makinanın düzelmesi lazım yoksa bebgin kıyafetleride kötü kokacak
Lizbonn Fundaaaaa Ya ben aynı performansı almıyorum ki :(( birde pembe renkliyle sarıyı deniyim hayır dahası ev deterjandan geçilmeyecek😅
Arelmom Lizbonn ayy bende mavi yumoş için aynı şeyleri düşünüyorum demekki yalnız değilmişim şu sıra bingo kuzumun kokusu çok iyi
Lizbonn Arelmom Bence aynı performans yok yani bir de bak omo ve perwoll siyahın bozuldugunu düsünüyorum ben 🫤
Lizbonn Fundaaaaa Yarın bi annemlerin burada bakayım marka ne. File var benim evimin aşağısında orda da actisoft var marka ama
Gulsumv Lizbonn bu dediğin tam olarak bingo yıldız çiçeği ve Manolya bahçesi özellikle yıldız çiçeği ben kışlıkları çıkardım ve hala buram buram kokuyor asla cıkmıyooor misss 😊