Lizbonn Ay komik olucak ama dalinin yumuşatıcısını almış kayınvalidem bebeğin eşyaları için ben onu kendi kıyafetlerimizi yıkarken kullandım böyle bir şey olamaazx! İnanılmaz kalıcı hatta çok kalıcı ve yoğun olduğu için bebekte kullanılmamalı bence 😂😂 Bir de yumoşun amber kokusu güzel kırmızı olan. Mavi olanı ben de 2 aydır kullanmıyorum bahsettiğiniz gibi eskigisş gibi değil artık