Lizbonn yaaa 🥴 ayy şuan hiç sorun yok inşallah bir sonraki alışımda aynı şeyle karşılaşmaaaaaam 🥸 en nefret ettiğim şey kokusuz çamaşır o Dolabı açınca mis gibi kokacak üstüme giyerken ohh be diyeceğim yatağa yatınca o çarşaflar yastıklar çiçek gibi kokmalı aksi düşünülemez ağlarım