Lizbonn hunilimom Ayy gel sarılalım 😻😻 Koku benim için inanılmaz önemli deterjan parfüm dediğin gibi yer temizleyicisi olsun kalıcı olan her şeyi severim. Ve her şey temiz kokmak zorunda gibi hissediyorum obsesifliğim tavan yine sanırım🫤
Lizbonn -Papatya- Bunlar yeni çıktı evet biliyorum pembe olanını almıştım dolapta duruyor ama verim alamadım😅 ya da bilmiyorum annem diyo hamile olduğun için mi tuhaflaştın ama olabilir 🙄
-Papatya- Lizbonn olabilir valla gebelikte huyumuz değişiyor 🙈 eşimin parfümüne bayılırdım şimdi ise midem bulanıyor 😂
dugmeannesi Lizbonn Bak bu ikisi çok hoşuma gidiyor mis gibi kokuyolar. Tabi koku göreceli bir kavram ama mutlaka kokusunu duymanızı tavsiye ederim . bimde vardı 💕😍
tuba-berfin Ben de mavi yumos kullanıyorum pembeye göre daha memnunum ama ben makinem dijital olduğu icin bekliyorum 20 dk kala son durulama oluyor o zaman koyuyorum kıyafetten çok durulanmış olmadığı icin daha kalıcı oluyor
Lizbonn tuba-berfin Evet durulama zamanı ekliyorum genelde bende ama yok zaten siyah camasırlarla basım dertteydi yeni yeni cözüm bulabildim ama bilemedim bir obsesife bu yapılmamalıydı 🙄
srcataby kuzucumoglum Ayni sorun bendede var ne yaptiysam tum markalari kullandim yine de o kötü koku gitmiyor bence kesinlikle makinayla alakali benim beyazlarida karartti. Annemde bazen çocuğun kıyafetleri kalıyor oda yıkıyor ya böyle bir koku yok haftalarca giymesen o koku gitmiyor
Fundaaaaa Lizbonn hahah 😂 valla 1 senedir onu kullanıyorum sadece diyeceğim şu ki deterjan çok farkettiriyor koku olayını ben bingo kırmızı deterjan ile kullanıyorum mükemmel kayınvalidem geçen ariel almış bende dedim o zaman yumuşatıcı neden güzel kokmuyor diye 🫠
Lizbonn Fundaaaaa Ariel ile yollarımızı ayırdık uzun zaman önce onunda formu değişti bence önceki gibi değil. O yüzden omo sıvıya geçmiştim. Ama Bingo kırmızı nedense yumuşatıcı kokusu olarak hoşuma gitmemişti markette kokladığımda bilemedim ay görende atom parçalıyorum sanacak şurada😅
Lizbonn -Papatya- Haydaa böyle şeyler deme üzülürüm😅 zaten çamaşıra takılmışım bir de eşimin kokusuna takılırsam zira cok üzülürüm
srcataby kuzucumoglum havlular özellikle 🤣 ben kurutmaya atiyorim yumuşasın diye🤣 beko benim ki sizin daha da yeni 3 yil oldu
YaSeEeeee Lizbonn Bende şurada dinleyim bir koku hastası olarak 😬 Senelerdir abc parfümia kırmızı kullanıyorum Harika kokuyor birde yumoşun mavi olanını ayrıca persilin sıvı deterjanı nı da tavsiye ederim Harika kokuyor oda yumuşatıcıya gerek bile kalmıyor 👌
Lizbonn YaSeEeeee Yumoşun mavisi artık benimle değil halbuki bu yolda hep beraberdik ama artık beni üzüyor şekercim 🥲 Omo sıvı kullanıyorum ben genelde. Persilde denemiştim ama en iyi performansı omodan alıyorum nedense 😌
Fundaaaaa Lizbonn bingo kırmızının deterjanını kullanıyorum yumuşatıcı olarak çok bir iş görmüyor en iyisi yumoş lacivert yaa sevemedik başkasını 🫠 birde BİM’in konsantre yumuşatıcılarından siyah olanı bulabilirsen eğer dene bir oda harika ama çok fazla kalmıyor bulmak mesele
Meea Lizbonn bende yumosun kırmızı olanını kullanıyorum çok guxek kokuyor ve kalıcı kokusuu kullanmanı tavsiye ederim
Lizbonn Fundaaaaa Yumoş önceden öyleydi ama şuan gerçekten istediğim performansı ben alamıyorum sanki yapısını değiştirmişler gibi 🫤
Fundaaaaa Lizbonn yaaa 🥴 ayy şuan hiç sorun yok inşallah bir sonraki alışımda aynı şeyle karşılaşmaaaaaam 🥸 en nefret ettiğim şey kokusuz çamaşır o Dolabı açınca mis gibi kokacak üstüme giyerken ohh be diyeceğim yatağa yatınca o çarşaflar yastıklar çiçek gibi kokmalı aksi düşünülemez ağlarım