nilsmomy Lizbonn evet evet mis gibi kokuyor birde yumoş deterjanla kullanınca harika mesela yeni yıkanmış kıyafet giyince parfüm sıkmıyorum kokusu o kadar güzel ki🫶🏻
Lizbonn nilsmomy Yumoş deterjanı hiç denemedim beyazlarda ve siyahlarda sıvı omo deterjan kullanıyorum 😌 ama yumuşatıcıya bir bakacağım
toffeenut Lizbonn supreme serisi daha kalıcı ama kokuları kadınsı parfüm bayağı.. artık koklar seçersiniz😁
Lizbonn toffeenut bir arkadaşım daha bu seriyi söyledi o da sanırım sarı kutuyu kullanıyormuş baya kalıcı dedi. Ay koklayıp seçsem bile çamaşırdaki etkisi önemli 😔
-Papatya- Lizbonn yumoş un lilyum olanını kullanıyordum ama dediğin gibi eski etkisi kalmadı 🤷🏻♀️ Daha sonra da alerji olmaya başladım o yüzden bebek için olan yumuşatıcı kullanıyorum.
Lizbonn -Papatya- Yumoşun bebek kokusu mu ? Onu markette koklamıştım hiç sevemedim tabi bu göreceli bir durum🫤
-Papatya- Lizbonn hayır yumoş un değil bingo soft hipoalerjenik hiç kokusu yok gibi. Alerji olduğum için bir tek bunu kullanabiliyorum.
Lizbonn -Papatya- Alerjim yok kokusuz olanları sanırım hiç kullanamam :/ ama alerjim olsaydı mecburen kullanırdım böyle bir ürün bana rahatsızlık vermeyecek 😌
Liliumom Lizbonn ben de son zamanalrda yumuşatıcıyı bırakmaya çalışıyorum. En son bitti, bir daha almadım. Çamaşırlar yumuşasın diye beyaz sirke döküyorum başka bir şey yapmıyorum. Hem sağlığımıza hem makineye çok zarar veriyormuş yumuşatıcı.
-Papatya- Lizbonn yumoş un lilyum olanını deme istersen. Biraz pahalı ama bi ürün daha var yumoş sprey yıkanan kıyafetlere aıkıyorsun çok güzel kokusu var ve uzun kalıyor. Eşimin elbiselerine sıkıyorum. Pembe olanı yumoş sprey
glznrsl Lizbonn bingo yıldız çiçeği efsane kokuyor. Hatta pahalı olduğu için almamıştım uzun zamandır. Havalar serinlediği için kışın kullandığım pikeyi çıkardım galiba onunla yıkamışım hala o kokuyor. Evdeki bitince tekrar aldım o koktuğunu anladım. Uzun süre yumoş kullandıktan sonra bingonun hem dha hesaplı hemde her kokusunun daha uzun süre kaldığını farkettim geri ona döndüm 😍
gkbyza Lizbonn yaa ama şişede durduğu gibi durmuyor 🤣 ben de başkasında duydum kokusunu direk aşık oldum 🙊
hunilimom Lizbonn ben koku hastasıyım heryer hersy güzel koksun istiyorum 😂 bana da manyak diyorlar her ay bir değişik marka yüzey temizleyici olsun oda kokusu olsun alıyorum
Lizbonn hunilimom Ayy gel sarılalım 😻😻 Koku benim için inanılmaz önemli deterjan parfüm dediğin gibi yer temizleyicisi olsun kalıcı olan her şeyi severim. Ve her şey temiz kokmak zorunda gibi hissediyorum obsesifliğim tavan yine sanırım🫤
Kayraaa22 gkbyza bende yeni keşfettim yumos pembe orkideyi stoklamayı düşünüyorum . @Lizbonn bence dene mutlaka
Lizbonn -Papatya- Bunlar yeni çıktı evet biliyorum pembe olanını almıştım dolapta duruyor ama verim alamadım😅 ya da bilmiyorum annem diyo hamile olduğun için mi tuhaflaştın ama olabilir 🙄