Sedaaa95 Ziynet4459 benimde aynı 27 Ekim gözüküyor biraz önden gidiyor oğlum o yüzden doktor 15 16 ekimden birini seçeriz sezaryen olursun dedi. Neler yaptınız çantasını hazırladınız mı her şey bitti mi😊
Ziynet4459 Sedaaa95 evet ufak tefek eşyaları kaldı onları da yıkayıp koyucam hayırlısıyla gelsinler benimki de kız🥰🥰
Sedaaa95 Ziynet4459 Benimde ufak tefek şeyler kaldı ama çantasını hazırlamadım daha ne koyacağım bilemedim😊 çok heyecanlı artık çok az kaldı aklıma geldikçe kalbim bir tuhaf oluyor 🥰🥰 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
Nare09 Damlaalyz aynı durumdayız sizinle. Benim de normal tarihim 23 ekim. Bugünkü kontrolümüzde bebiş hâlâ tersti ve bu yüzden 13 ekime sezaryen için gün verip bu böyle dursun dedi
Sedaaa95 Aras_atlas benimde tersti doktor dönme ihtimali hep var dedi. Sizin hazırlıklar nasıl gidiyor 😊
Huriye1996 Aliyevaa bebis bir hafta ileriden gidiyor 25 26 Ekim gibi gözüküyor dönmüş ama kanala ne zaman yerleşir ne olur bilmiyorum
seymakrtus Aliyevaa Şuan 35+3 üm doktorum bana 18 Ekim dedi ama bakalım hayırlısı 🥰 sağlıkla gelsinler 🐣
Cennet-Kokulum Aliyevaa Normal doğum olsaydı 28 Ekim olacaktı ama 2.sezaryen olacağı için 21 Ekim’de alırız dedi doktor bakalım hayırlısı 😊
izobellaaa-_- Meryyyy35 bence de kaynanam gün verdi ona da karıştı eylülün 27 de doğacakmış ahhahah 😂😂