izobellaaa-_- Meryyyy35 bence de kaynanam gün verdi ona da karıştı eylülün 27 de doğacakmış ahhahah 😂😂
findiklibadem 34+0 dan selam , hicbisey hazırlamadım daha 😅 hastane çantasına ne koyacağımı bilemiyorum
izobellaaa-_- Meryyyy35 valla içimden öyle geçiyor eşim de 27 de doğmuş 😂 olabilir valla denk gelebilir kaynanam da o yüzddn diyor
Meryyyy35 izobellaaa-_- he yani hemen kendi oğlunun doğum tarihini vermiş Allah’ım ya😅 hayırlısı olsun babasıyla aynı gün doğmuş olur sağlıkla gelsinler de 🙏
izobellaaa-_- Meryyyy35 hahah hee ultrason fotosunu görüp aynııııı babası diyo 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama severim kaynanamı sıkıntı yok komiğime gidiyo
Hulus Aliyevaa 28 Ekim gözüküyor ama benim erken doğum riskim vardi en başından beri bakalim iğneler fitiller hayirlisiyla insallah gorebildigimiz maksimumu görmeye calisacagiz. Normal doğum istiyorum bebegim baş geliş insallah sonuna kadar bekler kizcem 🙏🌸