Kızlar merhaba ben yurtdısında yasıyorum ikili testim 1242 çıktı normalde 1250’den büyük olması gerekiyormuş. Genetik test için kan verdim Amerikaya göndericeklerdi. 3 hafta geçti bugün aradılar kanda bebeğin genleri bulunamamış yarın tekrar gidip kan vericem🥹 Böyle bir sey duyan var mı? Ultrasonda her sey normal gelişimi bir hafta önde bile