Ogretmenanneyim bluepoint merhabalar çıkmış sonucunun cok sevindim. Numune ne zaman ulaştı acaba ellerine mesaj attılar mi. Sonuc için aradılar mı mesaj mı attılar
Aden58 bluepoint benimde çıktı şimdi telefon geldi çok mutluyum kızlar inşallah hepiniz güzel sonuçlar alırsınız
htcktkym Milos35 heyet kararı değil de haftanıza göre aminosentez yada cvs işlemi yapılarak onun sonucunda siz isterseniz sonlandırabiliyorsunuz
Milos35 zeynep_6n ben doktorumla görüştüğümde iyi bir yerde baktırın, saçma sapan yerlerde araştırıyorlar. Çin’e Kore’ye gönderiyorlar dedi… Ben özel bir yer ile 6000 e anlaştım. 🥹
Aden58 Ogretmenanneyim teşekkür ederim bugün 8 iş günüydü çok şükür inşallah sizde güzel haberler alın Eurofins diye bir firmaydı çok memnun kaldım iyi ilgilendiler sürekli irtibat halindeydiler hem anneye hem babayı arayıp bilgilendiriyorlar
Ogretmenanneyim Aden58 ya nasıl rahatlamissinizdir. Darısı başımıza güzel bi oh çekelim bekliyoruz bizde 💜
Aden58 Ogretmenanneyim gerçekten öyle oldu ağladım mutluluktan hemen markete çıktım çocuklara bişeyler alıp dağıttım çok şükür inşallah sağlıkla kucağımıza almakta nasip olur sizin kaç gün oldu
Ogretmenanneyim Aden58 bende çok ağlarım büyük ihtimalle. Temiz çıksın bende bi öğrenci giydircem söz verdim. Perşembe günü verdik genoks firmasina😊
Aden58 Ogretmenanneyim ancak önümüzde ki hafta içi çıkar sonucunuz o zaman inşallah iyi haberler verirsiniz ❤️
bluepoint Ogretmenanneyim şöyle ben 14ünde vermiştim geçtiğimiz ptesi öğleden önce aradım çıktı raporlama yapılıyor öğlenden sonra doktorunuza düşer dedi saat 1 gibi aradılar çok teşekkür ederm güzel haberlerinizi bekliyorum
Ogretmenanneyim Aden58 çıktı çıktı cok şükür tertemiz allahim bi oh çektim valla bende şükürler olsun