Momandmom ah canısı bende hep öyle düşünür dururdum biliyor musun hep seseryana odakladım kendimi ya ameliyatta birşey olursa ya bebeğimi göremezsem , ağladığım bile oldu sessiz sessiz 😀 sonra 38. Haftamda kontrole diye gittim tansiyon çıkmıştı bide bende , açılmam başlamış hemen normal doğuma aldılar şükür Kİ güzel bir şekilde oldu geçti inşallah senşn de öyle olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻