Miraygvrcn direk psikiyatriste gitmeni öneririm bende panik atağı çok zor atlatan biriyim, kabusum adeta evlenince ilaçları bıraktım bebek için, şimdi hamileyim sabahlatı atakla uyanıyorum geçcek geçcek diyorum ama artarsa çocuğu sıkıntıya sokmamak adına ilaca başlıcam tekrar, doktorun önerisiyle bebişe en az etki edecek ilaç, dişimi sıkıcam ama bi yere kadar, sendeki anksiyete düşünce bozukluğu oda var bende, zor bi hastalık , ben dünyadaki günahlarıma kefaret diyorum atak geldikçe zikrediyorum Allah yardımcın olsun