Miraygvrcn benimde hamilelikten önce anksiyete bozukluğum vardı, ilaç tedavisine başladım ne yalan diyim iyi gelmemişti, her defasında doz artıyordu. Hayatımda bana iyi gelecek herşeyi yapmama rağmen aşamıyordum, hamile kaldığımı öğrenince ilacıda bırakmak zorunda kaldım, çok şükür her zaman öyle olmuyorum, haftanın 2-3 günü modsuz şekilde geçiriyorum, hayatta yokmuşum gibi, bazen ölecek korkusu, bazen aynı rutindeymişim gibi, bazen kafam çok uyuşuk oluyor, bazı günlerinde ise aileme birşey olacak korkusu ve bunların hepsini bir seferde hissettiğimde oluyor, ben aşamadım yıllarca .. 🥲