Yeniumutt 2206minik Benim belirti olmadan ogrenigorum inşaallah sizinde öyle olur ama bende kendimde belirti arıyorum 😔
Mfyy incitanesi_ regl bitimi ile başladık canım gün aşırı değerlendiriyoruz programa göre 14ünde yumurtlama vardı :)
incitanesi_ Mfyy ay benimde öyleydi ve sadece 15 ini değerlendirebildim çünkü ilaç kullanıyordum hep korundum 🙄 umarım olmuştur
gulsumd1 2206minik göğüslerim çok şişti evet ve hafif hafif acıyorda dokundukça ve yürüdükçe ama reglime daha 9 gün var çıkar mı ki
2prensesannesiiii 2206minik kendimi tutamazsam şimdi tutarsam sabah ilk idrarla test yapacağım canım 🙏🏻🥰
Cigdem-12 Kbramhmt herkeste olmuyormuş zaten bir de biz kafaya çok takınca her şeyi ona bağlıyoruz 😂🥲 gamsız insanlar daha kolay hamile kalıyor
gulsumd1 2206minik ben sabah ilk idrarla kaset test yapıp gitmiştim bırakıp eve geldim baktım çok silik hayalet çİzgi denebilir hayal mayal görünen bir çizgi var tekrar bi kaset yaptım o negatif çıktı ilk yaptığım test bozuk olabilir mi yada çok beklediği için öyle bi çizgi olabilir
2206minik @Kbramhmt 1 kızım var 1 de kimyasal gebelik geçirdim 2 sin de bende adet geçince hamile olduğumu öğrendim belki sizde öylesinizdir adetinizin gecikmesini beklemek de fayda var 🐣
Mfyy KurkmantoluMadonnaa ovülüasyon yapmadım ama akıntılara göre gördüm diye umuyorum reglden sonra gün aşırı ilişki oldu arı sütü bal propoils karışımı kullandık eşli olarak, sen takip ettin mi ?
KurkmantoluMadonnaa Mfyy ben takip ediyorum. Akıntılara göre test yapmasaydım bende yumurtlama oldu derdim ama testlere göre daha olmadı. Çizgi gittikçe koyulaşıyo ama henüz yumurtlama göstermiyo. Bende mfk kullanıyorum ilk defa bu ay. Gün aşırı ilişki. Bakalım🙌
Mfyy KurkmantoluMadonnaa hadi bakalım nasip güzel haberler alalım inşallah olmasa da önümüzdeki ay femera düşünüyorum
incitanesi_ Mfyy aynen öyle 🤗 benim ovulasyona göre yumurtlama uygulamayla tutmadı ya da ov tersini ben bilmiyorum şimdi post açacağım Bi bakar mısınız 😁