2206minik bende bulantı oluyırdu şiddetli ekşime yanma şimdi yok arada bi kasık ağrım vardı enfeksiyon sanmıştım idrar testimde eritrosit negatif bakteri negatif temiz çıktı dünde kasık ağrım oldu bıçak saplar gibi sebebi ne acaba umarım gebelik ben gebe kaldığım zamanlarda şiddetli kasık ağrım oluyordu olduğum yerde kalakalıyordum öylece geçmesini bekliyordum bide atma oluyordu bide saçma sapan şeylere ağlıyordum ağlama krizi falan oluyordu bulantı zirvedeydi zaten adet olacaksam bu bulantı tatlı tatlı oluyor şiddetli olmuyordu🥰