2206minik canım bende adete 6 gün kala comfort family adlı erken testte görmüştüm ama yani o kadar zordu ki kimse inanmadı, 2. Sini de yapmıştım telefon flaşı tutmuştum düşün🤦♀️😂 sonra gittim prodoctor diye erken gebelik aldim hiç çıkmadı onda, adet günümde de kaset testte çıktı şak diye akşamdı hemde 🤷♀️ yani bekle derim ben silikte olsa