Salihaergun benim 1 parmak vardı. 3 hafta sonra doğum yaptım. Doktorlar suni verip doğumu hızlandırmaya çalışıyor. Benim nst sancı çıktığında 3 cm açılmam vardı.doktor yatış yapalım dedi ben kabul etmedim. Gecesine zaten sancım başladı. Senin takip edeceğin şey bu sancı ve ağrıların şiddeti artıyor mu.sürrekli artarak devam ediyorsa doğum sancısıdır. böyle adet ağrısı gibi bir ağrı ve bel ağrısı.Bu dakika olayı çok sonra oluyor böyle beline kramp gibi bir ağrı geliyor gidiyor. Bu sancıların arasındaki dakika azaldıkça doğum yaklaşıyor.