Sevgili anneler 37+4yiz dün sancılarım vardı bugün de normal kontrole gittim haftalık nst de sancılarım çıktı alttan muayene yaptı doktor 1 parmak dedi onu anlamadım düzgün birşey demedi yatış yapalım istersen dedi istemedim ben nişan filan gelirse sancıların sıklaşınca gel dedi ben ne yapayım şimdi tecrübeli anneler sancım var squat filan yapayım mı bekleyim mi ne önerirsiniz bir de sizce doğum kaç gün içinde olur beni bir heyecan bastı 😄